سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 75
کل بازدید : 247990
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/7/11 ساعت 6:51 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


دبیر سیاسی ائتلاف حزب الله بر ضرورت تشکیل هیئتی متشکل از افراد مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب برای میانجیگری تاکید کرد و گفت: دغدغه و نگرانی طیفهای سیاسی کشور در زمان حاضر وضعیت عدالت سیاسی است.
حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: باید توسعه و تحقق عدالت سیاسی در کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابتکارات امام راحل در فروپاشی رژیم شاهنشاهی بهره گیری از عدالت سیاسی در جامعه بود تصریح کرد: بسیاری از افراد در رژیم شاهنشاهی به دنبال رفع مسایل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه بودند حال آنکه از عدالت سیاسی در جامعه غافل ماندند.

کنعانی مقدم تاکید کرد: در شرایط هیجانی و التهاب نمی توان عدالت سیاسی را بدست آورد. عدالت سیاسی در بستر آرام  و مناسب در کشور ممکن می شود.

وی با بیان اینکه تمامی احزاب و گروههای سیاسی به دنبال حل اختلافات هستند گفت: برخی از افراد منافع خود را در بروز اختلافات می بینند و یا چون خود را حاکم می بینند تصور می کنند نباید به کسی باج بدهند.

دبیر سیاسی ائتلاف حزب الله خاطرنشان کرد: این در حالی است که احزاب و گروههای سیاسی دیگر خواهان بازگشت آرامش و وحدت ملی در کشور هستند.

کنعانی مقدم در بیان دغدغه های سیاسی و کنونی مردم تصریح کرد: مردم دولت را انتخاب می کنند تا به حل مشکلات کشور بپردازد. آنان می خواهند افرادی که توانایی حل مشکلات را دارند بر سرکار بیایند در حالی که مشکلات اصلی کشور بر روی زمین مانده است.

دبیر سیاسی ائتلاف حزب الله تاکید کرد باید از کسانی که ویژگیهای "صلاحیت" و "اختیار" را داشته باشند و نماینده مقام معظم رهبری هم باشند برای میانجیگری بین طرفین اختلافات استفاده شود گفت: محور وحدت در کشور مقام معظم رهبری هستند و به نظر می رسد در شرایط کنونی استفاده از یک تیم میانجی مورد تایید ایشان بتواند در حل مشکلات راهگشا باشد.







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ