سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 75
کل بازدید : 247998
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/3/2 ساعت 1:35 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


مهدی کروبی با بیان اینکه مخالف کنار رفتن سایر کاندیداها هستم، افزود: «معتقدم این افراد باید بمانند و فعالیت‌های‌شان را انجام دهند تا فضای انتخابات گرم‌تر شود».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، دبیرکل حزب اعتماد ملی در گفتگویی با ایلنا و ایسنا، با اعتقاد بر اینکه کناره گیری هریک از کاندیداها چه موسوی باشد و چه رضایی یا احمدی‌نژاد، مجموعه‌ای از رای دهندگان نیز از عرصه کنار خواهند رفت، ادامه داد: «این‌طور نیست که اگر کسی کنار برود رای او به سبد دیگری بریزد، همین خیال‌ها را کردیم که این بر سرمان آمده است. من حتی به این مساله فکر می‌کنم که آقای اعلمی که دو دوره در مجلس بود و یک چهره‌ سیاسی باسابقه و جانباز بود اگر تائید می‌شد چه ضرری می‌کردیم؟ پس من با کنار رفتن هر کاندیدایی مخالف هستم». 

مهدی کروبی در مورد اجماع اصلاح‌طلبان و کنار رفتن یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب در مراحل آخر انتخابات نیز گفت: «این مساله کذب محض و جنگ روانی است و چنین چیزی وجود ندارد». 

کروبی همچنین در پاسخ به سوالی که به سخنرانی وی در دانشگاه آزاد نجف‌آباد اصفهان اشاره داشت، گفت: «من هرچه تلاش کردم جلسه آرام شود، نشد. مطمئنم که دو راه بیشتر نداشتم؛ یا این‌که تندی کنم و جلسه را آرام کنم و یا جلسه را ترک کنم. همان‌طور که می‌دانید اهل ترک جلسه نیستم و معتقدم اگر حادثه‌ای هم در جلسه‌ای اتفاق بیفتد و سر من را بشکنند باید سرم را پانسمان کنم و به جلسه برگردم اما عده‌ای به دنبال این بودند که من جلسه را ترک کنم و رسما نمی‌گذاشتند که جلسه را اداره کنم. باید تحمل کنیم و اجازه دهیم دوستان بحث‌های‌شان را انجام دهند، تاکید هم دارم که طرفداران من در جلسات دیگر نروند و اجازه دهند هرکس بتواند جلسه‌اش را اداره کند. اگر هم کسی به جلسه‌ ما آمد می‌توانند سوال‌های تیغ‌دار بپرسند اما جلسه را بر هم نزنند؛ چراکه این به نفع هیچ کدام از ما نیست». 

این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به اینکه تدوین بیانیه اخلاق انتخاباتی توسط وی و میرحسین موسوی به کجا رسید؟ گفت: «از دوستان بپرسید که این مساله را به کجا رساندند. به هر حال حوادثی پیش آمد که ممکن بود رقبا از آن سوءاستفاده کنند». 

وی درباره نامه‌اش به رییس صداوسیما نیز گفت: «ما روابط حسنه‌ای با آقای ضرغامی داریم و با ایشان دوست هستیم؛ ایشان هم ظاهرا گفته پس از انتخابات جواب ما را می‌دهد. امروز هم ما برنامه‌ تلویزیونی در صداوسیما داشتیم که برنامه بسیار خوبی بود».






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ