سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 83
کل بازدید : 248043
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/12/11 ساعت 4:9 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


شیراز - خبرگزاری مهر: رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اتفاقاتی که در جریان دوم خرداد و دولت اصلاحات روی داد به تشریح علل بازگشت دوباره آنها به انتخابات دولت دهم پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، سردار یدالله جوانی شامگاه دوشنبه در جمع بسیجیان شیراز در سخنانی با اشاره به توطئه های اخیر که از آن به عنوان پیچیده ترین فتنه های 31 سال گذشته علیه انقلاب نام برد، گفت: این توطئه بزرگ ریشه در یک نگاه داشت و آن این موضوع بود که برای دشمن سئوالی پیش آمده بود که در دهه اول انقلاب با آن همه فشارهایی که بر انقلاب و نظام وارد شد چرا در چند سال اول این نظام ساقط نشد و به این نتیجه رسیدند که نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در باورها و اعتقادات مردم دارد و حمایت مردم از انقلاب نیز یک حمایت اعتقادی به شمار می رود از این رو به این تصمیم رسیدند که باید این باورها را تغییر دهند تا نظام ساقط شود.

وی با بیان اینکه در این راستا جنگ نرم را شروع کردند، افزود: در نهایت این توطئه ها شکل گرفت و پس از آن با طرح این شعارهای جایگزین" نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" در مسیر تغییر عقاید حرکت کرده و تصور می کردند که می توانند باورها و عقاید مردم را تغییر دهند اما این چنین نشد و مردم از اعتقادات و باورهای خود جدا نشدند.

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه در دوم خرداد نیز چنین تصوری برای آنها پیش آمده بود که مردم از ارزشها و اعتقادات خود جدا شده اند، افزود: به هر حال در آن شرایط دولت نهم بر سر کار آمد و در انتخابات 84 تحلیل غریبها نشان می داد که امام (ره) همچنان در بین مردم ایران زنده است و ملت همواره به انقلاب و باورهای خود وفادار هستند و بر این اساس دشمن وارد برنامه ریزی عجیبی شد و اکنون نیز آنچه وارد عرصه مقابله شده جریان سومی نیز به آن افزوده شده که مشغول فتنه انگیزی است.

وی با اشاره به مراحل شکل گیری فتنه نیز بیان کرد: امروز در دهه چهارم، نظام اسلامی با فتنه ای مواجه شد که برخی عوامل آن، ریزشهای انقلاب شمرده می شوند که افراد دانه درشت نیز بودند و این ریزشهای انقلاب نیز مورد طمع دشمن واقع شده که می تواند در این مسیر مانع جمهوری اسلامی را از سر راه اهداف خود بردارند.

سردار جوانی با اشاره به اینکه در این مسیر گام اول تغییر محتوا بود، افزود: این تغییر محتوا شامل بخشهای مختلفی نظیر حرکت به سمت سازش با آمریکا، عقب نشینی هسته ای و.. می شود و پس از این تغییر محتوا در صورت وجود امکان قصد داشتند به سمت تغییر شکل نیز حرکت کنند.

وی با بیان اینکه این ریزشها در دوم خرداد پیامی را به دشمن داده بودند که آمادگی برای تغییر در آنها وجود دارد به جریان دوم خرداد و بازگشت آنها در انتخابات اخیر اشاره کرد گفت: در فضای دوم خرداد زمانی که شعار توسعه سیاسی و جامعه مدنی مطرح شد در دوره دوم آقای خاتمی که اواخر مجلس ششم نیز بود این موضوع مورد طرح قرار گرفت که جریان اصلاحات به انسداد سیاسی رسیده به این معنی که راه بسته شده و در پی آن موضوع خروج از حاکمیت را مطرح کردند که البته این اتفاق صورت نگرفت اما باید بررسی کرد که همین جریان که مطرح کرده بود با انسداد سیاسی مواجه شده چه شده که دوباره قصد دارد به جریان قدرت بازگردد.

وی در این راستا به تشریح علتهای مختلف آن پرداخت و گفت: آن جریان که در آن شرایط با انسداد سیاسی مواجه شده دوباره به عرصه انتخابات بازگشت اما با هدف تغییری که مد نظر آنها بود و با برنامه ریزی که تدارک دیده بودند اگر در این جریان رای لازم را کسب نکردند با طرح مسئله تقلب بتوانند انتخابات را باطل کنند.

رئیس اداره سیاسی سپاه تصریح کرد: بر این اساس عده ای از گروه ها و مجموعه های مختلف نیز شناسایی و جمع آوری شده و با نماد بخشی رنگ سبز به آنها اقدامات کف خیابان را دنبال کردند.

سردار جوانی تاکید کرد: البته در این مسیر، این جنگ نرم نیز خنثی شد و 22 بهمن نیز نشان داد که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ