سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 75
کل بازدید : 248018
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/8/10 ساعت 11:55 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


در ادامه سیاست چماق و هویج ایالات متحده ضد ایران و برای ترغیب و تحت فشار قرار دادن ایران برای تن دادن به خواسته‌های کشور‌های غربی، دیروز کمیته بانک‌ها و مؤسسات مالی مجلس سنای آمریکا قعطنامه‌ای را با رأی 23 در مقابل صفر علیه ایران تصویب کرد که به دولت باراک اوباما این اختیار را می‌دهد، قوانین تحریمی شدیدتری را علیه ایران به اجرا درآورد و این قانون که به عنوان قانون «ضد سرمایه‌گذاری و حسابرسی» معروف شده، برای تأیید نهایی به رأی نمایندگان مجلس «سنا» گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این طرح درباره طرحی است که روز چهارشنبه در کمیته سرمایه‌گذاری مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسیده است که به دولت آمریکا اجازه داده‌اند، محدودیت‌هایی علیه کمپانی‌هایی که در بخش انرژی ایران سرمایه‌گذاری و مشارکت کرده و همچنین در زمینه فروش فرآورده‌های نفتی به ایران فعالیت می‌کنند، به اجرا درآورند.

همچنین طرح مجلس سنای آمریکا، مقدمات لازم را برای دولت‌های ایالتی آمریکا فراهم می‌آورد و کمپانی‌هایی را که در ایران سرمایه‌گذاری می‌کنند، به دادگاه‌های آمریکا کشانده و علیه آنها به سیستم قضایی آمریکا برای ضبط اموالشان، دادخواست‌های حقوقی ارایه می‌دهد.

این طرح جدید، کمپانی‌هایی که به ایران بنزین، کروسین و پروپان و دیگر فرآورده‌های نفتی صادر می‌کنند و همچنین شرکت‌های حمل و نقل دریایی که این فرآورده‌ها را به بنادر ایران حمل می‌‌کنند، مشمول این تحریم‌ها کرده است.

تصویب دو طرح تحریمی در دو کمیته اصلی مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، نشان‌دهنده ادامه سیاست‌های چماق و هویج آمریکایی‌هاست که برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران آن را پیگیری کنند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ