سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 247361
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/7/11 ساعت 7:3 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


اراک - خبرگزاری مهر: رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه نظام ما در اوج اقتدار است گفت: مقام معظم رهبری با ذکاوت و طبق نقشه های حساب شده این نظام را به پیش می برد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر در اراک، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی ظهر جمعه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در محل سالن اجتماعات استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه نظام ما در اوج اقتدار است افزود: مقام معظم رهبری با ذکاوت و طبق نقشه های حساب شده این نظام را به پیش می برد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی با اشاره به اینکه در دنیا رهبری مانند مقام معظم رهبری نداریم تصریح کرد: گاهی سکوت نیز از گناهان بزرگ به حساب می آید زیرا وظیفه ماست که حقایق و برخی اتفاقات پیش آمده برای مردم را بیان کرده و آنها را توجیه کنیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حوادث اخیر پس از انتخابات افزود: در این حوادث برخی بزرگان ما نگاه عاقل اندر سفیه می کنند.

وی با اشاره به ساده زیستی مقام معظم رهبری گفت: بسیاری از مسئولان کشور ساده زیستی را سرلوحه کار خویش قرار داده اند که بایستی دیگر مسئولان ما نیز اینچنین باشند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه ادعا نمی کنم جامعه ما صد در صد امام زمانی است اظهار داشت: اما انقلاب ما در مسیر اهداف امام زمان حرکت می کند.

وی اضافه کرد: کسانی که با انقلاب ما مخالف هستند می خواهند به دنیا ثابت کنند نظام اسلامی کارآمد نیست و نمی تواند جامعه ای را اداره کند و حرف ما این است که جامعه اسلامی می تواند بشریت را اداره کند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به احداث کارخانه غنی سازی جدید اورانیوم در اطراف شهر قم ادامه داد: علت فریاد استکبار جهانی از اینکه چرا مخفی کاری کردید نیست این افراد اساسا با پیشرفت علم و دانش ملت ما مخالفند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ