سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 247427
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/7/11 ساعت 6:49 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


نماینده مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در مجلس شورای اسلامی گفت: دستهای مرموزی در پی رو در روی هم قراردادن سران نظام است و گروهی فتنه گر و افراطی با انگ زدن و اتهام به شخصیت های نظام در پی ایجاد و استمرار تنش در کشور هستند.

حجت الاسلام علی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب ادامه داد: افرادی که از توانایی و کارآمدی برخوردار نیستند به دروغ و افترا متوسل می شوند و با رور در رو قرار دادن سران نظام به دنبال پوشاندن ضعفهای خود هستند.

وی با محکوم کردن فضاسازی علیه شخصیتهای نظام و افرادی همچون آیت الله جوادی آملی، هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری و ... خاطرنشان کرد: این افراد از سرمایه های ملی هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره  فضای تهمت و افترا در کشور تصریح کرد: تهمت زدن و ایجاد فضای التهاب در کشور یکی از نمادهای بارز فتنه است که برخی فتنه گران داخلی با برخورداری از قدرت و استفاده از نفوذ خود در برخی برنامه های صدا و سیما و برخی رسانه ها و مراکز مختلف موجب ایجاد این فضا در کشور می شوند.

وی اظهارداشت: چرا کسانی با پنهان شدن پشت مقام معظم رهبری دائما به صورتی مرموزانه به شخصیتهای نظام توهین می کنند؟ آنان چه سودی از قرار دادن افراد نظام در مقابل هم می برند؟

عسگری با مطرح کردن این سئوال که آیا قرار گرفتن هاشمی رفسنجانی در کنار رهبری و مردم  یک امر عاقلانه نیست؟ افزود: اگر التهاب و فضاسازی افراطی این افراد در کشور ادامه داشته باشد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.

وی ادامه داد: وقتی افراد دلسوز و مهم نظام را خائن و مخالف ولایت معرفی می کنیم، نقش حساس و مسئولیت آنان در نظام جمهوری اسلامی چه می شود؟

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدامات افراطی در کشور فرصتی برای بدخواهان نظام ایجاد می کند افزود: پس از وقایع اخیر یکی از بدخواهان و مشروطه خواهان در خارج از کشور گفته است ما که 30 سال است که می گوییم شخصیت های مهم نظام جمهوری اسلامی دزد هستند ، حال این حرف را مسئولان اجرایی تان نیز می گویند!

وی بازخورد تخریبی وقایع اخیر در افکار عمومی را بسیار بد و مخرب برای نظام جمهوری اسلامی خواند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ