سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
کل بازدید : 247769
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/5/20 ساعت 5:46 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


سخنگوی کمیسیون قضایی حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه دولت در خصوص انتخاب وزیر دادگستری هیچ رایزنی با کمیسیون قضایی حقوقی مجلس نداشته است، گفت: اساسا اظهارات رئیس جمهور در جلسه روز دوشنبه با نمایندگان تعارف سیاسی بود و نمایندگان نسبت به این تعارفات آگاهی دارند.

امین حسین رحیمی درگفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر درخصوص مشورت دولت با کمیسیون قضایی حقوقی مجلس در خصوص انتخاب وزیر دادگستری اظهار داشت: درباره انتخاب هیچ وزیری با کمیسیون قضایی حقوقی رایزنی نشده و ظاهرا بنای دولت این است که در انتخاب کابینه صرفا از اختیارات قانونی خود استفاده کند و وزیران مد نظر خود را معرفی کند.

وی افزود: رئیس جمهور در نظر ندارد قبل از معرفی رسمی وزیران به مجلس درباره افراد مد نظر با کمیسیونهای تخصصی و نمایندگان رایزنی کند روز گذشته نیز در جلسه با فراکسیون اصولگرایان تاکید کرد اگر کسی پیشنهادی دارد اعلام کند و این به معنی رایزنی نیست.

رحیمی گفت: قطعا این روش بی اثر خواهد بود اگر لیست وزیران به مجلس معرفی می شد برای جلسه رای اعتماد وضعیت بهتری پیش می آمد.

وی با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور مبنی بر اعلام نظر نمایندگان به صورت مجامع استانی خاطر نشان کرد: نمایندگان افرادی سیاسی هستند و معنی این عبارات را می دانند، اینکه نمایندگان فردی را به رئیس جمهور معرفی کنند یا اینکه رئیس جمهور لیست مد نظر خود را به نمایندگان ارائه دهد و نظر آنان را جویا شود و از بین آنان بهترین ها را با استفاده از نظر نمایندگان انتخاب کند، متفاوت است.

نماینده ملایر خاطر نشان کرد: وقتی خبرها حاکی از بسته شدن لیست وزیران است و سپس رئیس جمهور بگوید شما اسم بدهید، این یک تعارف سیاسی است و نمی شود روی آن حساب باز کرد. البته نمایندگان نیز هیچ حسابی روی این پیشنهاد باز نکرده اند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ