سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 247743
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/5/1 ساعت 11:3 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


آشنایی با مشایی نعمت خداوند بر من است / مشایی یک ذره غش ندارد
رئیس جمهور ضمن تشکر ویژه از اقدامات رحیم مشایی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: یکی از افتخارات و نعمتهایی که خداوند به من در زندگی عطا کرده آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است ، چرا که وی مثل چشمه زلال است و یک ذره غش ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر دکتر محمود احمدی نژاد عصر چهارشنبه در مراسم تودیع اسفندیار رحیم مشایی و معارفه حمید بقایی  در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت : ماموریت همه انسانها توجه به این نکته است که همه عالم در خدمت انسان قرار دارد.

وی افزود: جایگاه سازمان میراث فرهنگی با چند سال قبل تفاوت بسیاری دارد، این سازمان یکی از مهمترین دستگاههای کشور است و بقیه دستگاهها نیز باید کار کنند تا در انتها نگاه انسانی ملت ایران هم شکوفا و هم به جهانیان معرفی شود.

رئیس جمهور ادامه داد: ظرفیت کار در این سازمان به اندازه ظرفیت انسان است و اگر حجم و سرعت کارمان را 100 برابر کنیم می توانیم بخشی از میراث ایران را بشناسیم و معرفی کنیم.

احمدی نژاد با بیان اینکه کمتر روستا و دهستانی در کشورمان پیدا می شود که میراث ارزشمند فرهنگی را در خود نداشته باشد گفت: ماموریتهای جهانی ما برای شناساندن تمدن ایران زمین در حوزه میراث معنوی آغاز شده است.

وی ضمن تشکر ویژه از رحیم مشایی تصریح کرد: یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ