سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 247766
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/8/10 ساعت 11:53 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


عصرایران- در آخرین روز نمایشگاه مطبوعات، مردم و خبرنگاران مردی را در نمایشگاه دیدند که در حوادث بعد از انتخابات تصویری از او منتشر شده بود که با یک سلاح گرم مسلسل در خیابان های تهران و در بین مردم حضور دارد.

به گزارش خبرنگار عصرایران، تصویر این مرد مسلح در آن زمان به سرعت در رسانه ها منتشر شد و تحلیل ها و اظهار نظر های مختلفی درباره هویت فرد مورد نظر مطرح شد.
 

در همان حال مسووالان نیز در صدد دستگیری این فرد مسلح برآمدند. خبرگزاری فارس نیز با انتشار این عکس ،آن را سندی بر حضور عناصر مسلح ضدانقلاب در جریان حوادث بعد از انتخابات دانست.

در این  میان یک روزنامه اصلاح طلب نیز خبری منتشر کرد و مدعی شد فرد مذکور یک بیمار و آن اسلحه نیز اسباب بازی است و این فرد هر روز در خیابان های تهران مشاهده می شود.

با بروز اتفاقات پی در پی بعدی ،  مرد مسلح ماجرا از یادها رفت تا اینکه دیروز در نمایشگاه مطبوعات و در غرفه های مختلف رسانه ها حضور یافت و ماجرای انتشار عکس خود را در آن وقایع این گونه تشریح کرد: دامادم با من مشکل داشت و به همین دلیل عکس من را به وسیله فتوشاپ روی تصویر درگیری های خیابانی گذاشت و منتشر کرد بعد هم با تماس با مراجع امنیتی محل زندگی من را اعلام کرد و شبانه 15 مامور به منزلم آمدند و مرا دستگیر کردند اما وقتی متوجه شدند عکس دستکاری شده بوده آزاد شدم.

وی با انتقاد از رسانه ای که برای اولین بار تصویرش را به طور رسمی در میان تصاویر اغتشاشات قرار داد گفت: همان موقع خیلی ها اعلام کرده بودند که عکس دستکاری شده است اما عجیب است که یک خبرگزاری رسمی اینگونه فریب می خورد و تصاویر فتوشاپی منتشر می کند!








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ