سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 247408
کل یادداشتها ها : 605

< 1 2 3
نوشته شده در تاریخ 88/3/2 ساعت 12:19 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


تنور انتخاباتی دانشگاه داغ نیست / ممنوعیت برگزاری میتینگ حزبی
رئیس دانشگاه تهران با تشریح برنامه های این دانشگاه برای حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگان آنها گفت: هدف دانشگاه تهران ایجاد فضای پرشور در برای مشارکت حداکثری دانشجویان است هر چند که هنوز تنور انتخاباتی در دانشگاه داغ نشده است.

فرهاد رهبر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: دانشگاه تهران پیش از این به دانشجویان و تشکلهای سیاسی اعلام کرده بود که برای فعالیت در دوره تبلیغ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از امکانات دانشگاه می توانند برای دعوت از کاندیداها و نمایندگان آنها استفاده کنند.

وی اضافه کرد: بحثهای چالشی بیشتر مد نظر دانشگاه تهران است و به دانشجویان و تشکلها نیز اعلام شده است که فضای دانشگاه برای بحثهای چالشی با حضور کاندیداهای مختلف و نمایندگان آنها فراهم است.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: البته به دانشجویان تاکید کرده ایم که دانشجو و دانشگاه نباید تریبون احزاب و پیاده نظامهای حزبی باشند. دانشجویان باید بتوانند در نشستهایی که با حضور کاندیداها و یا نمایندگان آنها برگزار می شود سئوالات و ابهامات خود را مطرح و پاسخ آن را دریافت کنند تا در شناخت هر چه بیشتر کاندیدای اصلح به نتیجه ای مطلوب برسند.

فرهاد رهبر با بیان اینکه برگزاری میتینگ حزبی در دانشگاه تهران ممنوع است به مهر گفت: همانطور که اعلام کردم برگزاری نشستها و سخنرانیهای کاندیداها و نمایندگان آنها در دانشگاه منعی ندارد اما با برگزاری میتینگ های حزبی مخالفیم.

وی درباره برخورد دانشگاه تهران با دانشجویانی که از دولت نهم در نشستهای انتخاباتی انتقاد می کنند، گفت: فضای تبلیغاتی باز است اما تنور انتخاباتی هنوز در دانشگاه داغ نیست و شور و حرارتی که در این فضای سیاسی باید در دانشگاه حاکم باشد دیده نمی شود.

فرهاد رهبر در تشریح دلایل داغ نبودن تنور انتخاباتی در دانشگاه به مهر گفت: دانشجویان وظیفه دانشجویی خود را به خوبی انجام نمی دهند. دانشجو باید نسبت به مسائل پیرامونی خود حساس باشد.



  



نوشته شده در تاریخ 88/3/2 ساعت 12:2 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


 

انتخابات

 



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ