سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 247363
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/7/11 ساعت 7:1 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


نماینده مردم ملایر با تاکید بر اینکه طیفی درگروه اصولگرایان مجلس با دیدگاه لاریجانی مبنی بر در نظر گرفتن همه سلایق موافق نیستند، گفت: تعداد مخالفان با ریاست لاریجانی در فراکسیون اندک است و لاریجانی در مدیریت خود حقوق همین گروه را نیز تامین کرده است.

حسن رحیمی نماینده ملایر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: مشی لاریجانی در ریاست فراکسیون اصولگرایان همان خط و مشی وی در ریاست مجلس است.

وی افزود: فراکسیون اصولگرایان ازدیدگاههای مختلف اصولگرایی تشکیل شده و دیدگاههای افرادی که در فراکسیون هستند از جهاتی مشابه و از جهات دیگر متفاوت است.
 
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: تشکیل فراکسیون های مختلف در دل فراکسیون اصولگرایان نیز حکایت از برخی تفاوت دیدگاهها دارد ، اما لاریجانی همواره سعی کرده است در مدیریت خود رعایت حقوق و سلایق مختلف را داشته باشد. معتقدم در دور بعد نیز او به طور قطع رئیس فراکسیون خواهد بود.

رحیمی خاطرنشان کرد: در اردوگاه اصولگرایان سلیقه های متفاوتی در برخورد با مسائل مخصوصا مسائل قبل و بعد از انتخابات وجود دارد و طیفی در گروه اصولگرایان مجلس با این دیدگاه که همه سلایق را باید در نظر داشت موافق نیستند. به عبارتی آنها با دیدگاه آقای لاریجانی همراه نیستند.

نماینده ملایر افزود: اما تعداد مخالفان با ریاست لاریجانی در بین اصولگرایان به اندازه همان گروهی است که تشکیل داده اند نه بیشتر از آن.

وی گفت: آنها بدنبال فردی هستند که با دیدگاه خودشان نزدیک باشد. این در حالی است که نحوه مدیریت آقای لاریجانی در ریاست فراکسیون نیز به گونه ای بوده که حقوق همین گروه با تعداد اندک نیز تامین شده است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ