سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 39
کل بازدید : 247906
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/7/11 ساعت 6:55 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


دبیر کل مجمع نمایندگان ادوار درباره کابینه دهم، گفت: صرف نظر از ترکیب کابینه معتقدم باید به همه فعالان در حوزه های مختلف اجتماعی، تصمیم گیری و تصمیم سازی متناسب با توانمندی هایشان فرصت حضور و اثرگذاری داده شود.

یدالله اسلامی دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب اظهار داشت: برای حل مشکلات کلان باید با تدبیر و خردورزی و با استفاده از امکانات حقوقی و قانونی و البته نه به شکل یک طرفه بلکه به شکلی که همه نخبگان در آن حضور داشته باشند ، فعالیت کنیم.

وی افزود: این نکته را از یاد نبریم که سرزمین ایران ملک مشاء همه ایرانیان است و همه در آن حق مشارکت دارند لذا اگر امروز تصمیم درستی اتخاذ نکنیم، در آینده با هزینه های سنگین هم نمی توانیم به نتیجه دلخواه خود دست یابیم.

اسلامی ادامه داد: اگر در جامعه همه صداها را بشنویم و از تک صدایی بپرهیزیم ، برآیند این دیدگاه می تواند به عنوان مبنای گذر از مشکلات مورد توجه قرار بگیرد.

دبیرکل مجمع نمایندگان ادوارهمچنین با طرح این سئوال که آیا ما می خواهیم با تدبیر به حل مشکلات کمک کنیم یا کمک نکنیم، گفت: سئوال دیگری که مطرح است اینکه هنگامی که دیدگاهی وارد یک جامعه می شود، اگرامکان دفاع درست به طرفداران آن دیدگاه داده نشود ، آیا آن دیدگاه حذف خواهد شد یا خیر؟

وی پیشنهاد داد: مجموعه راه حل ها و مجموع نخبگان با گرایشهای گوناگون یک اجتماع عظیم را تشکیل می دهند لذا آنچه که برآیند این جمع می شود می تواند مبنای عمل برای حل مشکلات جامعه قرار بگیرد.

اسلامی گفت: به جای اینکه با یکدیگر با زبان خشونت سخن بگوئیم بهتر است با زبان گفتگو با یکدیگر رفتار کنیم و اگر این اقدام برای برخی ناخوشایند است مهم نیست چرا که باید برای کشور خوشایند باشد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ