سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 247376
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/7/11 ساعت 6:53 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


 

محسن یحیوی در گفتگو با مهر با بیان اینکه التهاب در جامعه به نفع هیچ گروه و جناحی در کشور نیست ، برخی نخبگان سیاسی به دلیل نداشتن پایگاه مردمی، منافع خود را در ملتهب کردن جامعه می بینند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین افزود: برخی نخبگان نیز به طور قطع برای ایجاد جوی مناسب برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم از جمله مشکلات اقتصادی که به دلیل سیاست های بد با آن مواجه ایم، تلاش می کنند.

وی با اشاره به دغدغه های کنونی گروههای سیاسی مختلف در کشور تصریح کرد: نگرانی های گروههای مختلف سیاسی در کشور متفاوت است برخی از گروهها متاسفانه به دنبال منافع حزبی خود هستند و این نگرانی ها بر منافع کشور و مردم ارجعیت پیدا کرده است.

وی افزود: باید با اولویت بندی نگرانی ها و دغدغه های سیاسی در کشور تنش زدایی و کاهش فضای کینه را در اولویت قرار داد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین، ترجیح منافع حزبی بر منافع ملی و مردمی را از عوامل تشدید اختلافات در کشور عنوان کرد و افزود: راهکار برون رفت از این اتفاقات اخیر در کشور انجام مذاکرات بین طرفین و رفع اختلافات است.

یحیوی افزود: برخی با استفاده از پوشش های ملی برای رسیدن به منافع گروهی خود تلاش می کنند و این موضوع موجب بروز اختلافات می شود.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه هر حرکتی برای رفع تشنج و نزدیک کردن دیدگاههای طرفین براساس قانون، می تواند سودمند باشد افزود: میانجیگری هاشمی رفسنجانی، مهدوی کنی و ناطق نوری برای پایان دادن به اختلافات نیز می تواند موثر باشد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ