سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 247718
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/5/27 ساعت 5:11 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


 رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن هشدار نسبت به نبود قضاوت عادلانه در جامعه گفت: در صورت قضاوت عادلانه، جامعه احساس امنیت کرده و هیچ کس از احقاق حقوق تضییع شده خود مایوس نخواهد شد اما اگر خدایی نکرده چنین یاسی حاکم شود در بدنه جامعه هرج و مرج به وجود خواهد آمد

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه روسای قوه قضائیه، ضمن تشکر از تلاش‌های آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی در طول دوران ?? ساله مسئولیت در دستگاه قضایی ،گفت: هاشمی‌شاهرودی در طول این ?? سال تلاش و زحمت بسیاری برای تقویت این قوه کشیده و افکاری را مطرح کردند که به نظرم مرزش بالاتر از دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌هاست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین ضمن تبریک به آیت‌الله صادق لاریجانی گفت: رئیس جدید قوه قضائیه مورد حمایت مقام رهبری قرار گرفته‌است و این مسئولیت پراهمیت را رهبری به ایشان واگذار کردند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری مسئله اصلی دستگاه قضایی را قضاوت عادلانه دانست و گفت: در صورت قضاوت عادلانه، جامعه احساس امنیت کرده و هیچکس از احقاق حقوق تضییع شده خود مایوس نخواهد شد اما اگر خدایی نکرده چنین یاسی حاکم شود در بدنه جامعه هرج و مرج به وجود خواهد آمد.

هاشمی‌رفسنجانی ادامه داد: اگر مردم بدانند مسیرشان به دستگاه قضایی افتاده و قضات عادلی حقوق آنها را رعایت کرده و تحت تاثیر قدرت‌ها و نفوذها قرار نمی‌گیرند، امنیت در جامعه به وجود می‌آید و مردم به نظام اطمینان خواهند کرد. اگر دستگاه قضایی این امر را انجام دهد می‌توان افتخار و اقتدار این نظام را در جهان مشاهده کرد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ