سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 247404
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/5/27 ساعت 4:18 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


اگر در جمهوری اسلامی رفتار خلاف حیثیت و اخلاقی از سوی یکی از مأموران انجام گیرد، باید عزای ملی اعلام شود، چه برسد به اینکه اعمال شنیع علیه شماری از جوانان کشور صورت گرفته باشد.

دکتر رضایی افزود: تقویت جمهوری اسلامی، صرفا به تأیید و تقویت نهادهای حکومتی و مقامات دولتی نیست، بلکه تلاش برای اصلاح رفتار آنها هم هست.

وی ادامه داد: اگر گزارش‌های شما درباره بدرفتاری با مردم در خیابان‌ها و زندان‌ها درست باشد، دست‌کم باید همه مقاماتی که مسئول هستند، عزل و به دست دادگاه سپرده شوند.

وی اضافه کرد: اگر در جمهوری اسلامی، رفتار خلاف حیثیت و اخلاقی از سوی یکی از مأموران انجام گیرد، باید عزای ملی اعلام شود، چه برسد به اینکه اعمال شنیع علیه تعدادی از جوانان کشور صورت گرفته باشد، زیرا که سرمایه اصلی انقلاب و جمهوری اسلامی، دستیابی به اخلاق و ارزش‌های انسانی و اسلامی در اداره کشور بوده است.

رضایی با بیان اینکه بر شما تکلیف است که این گزارش‌ها را برای مقامات مسئول کشور نیز بفرستید، خاطر نشان ساخت: از این گزارش، یک رو نوشت هم به بنده بدهید تا آن را پیگیری کنم.

گفتنی است، جمعیت حقوقدانان دفاع از حقوق بشر که اعضای آن عمدتا از جانبازان دفاع مقدس هستند، مدت‌هاست با هدف دفاع از حقوق مردم در ایران فعالیت می‌کنند و برای چندمین بار است که با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گزارش عملکرد خود را ارایه کرده‌اند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ