سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 9
کل بازدید : 247792
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/5/20 ساعت 5:52 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


مهر: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در جلسه امروز احمدی نژاد از نمایندگان خواست پیشنهادات خود را پیش از نهایی شدن کابینه ارائه کنند و لاریجانی نیز پیشنهاد کرد اعضای فراکسیون اصولگرایان قبل از معرفی رسمی منتخبان وضعیت را بررسی و نظر نهایی را اعلام کنند.

محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به جلسه فراکسیون اصولگرایان با احمدی نژاد که دقایقی پیش پایان یافت، گفت: این جلسه بیش از دو ساعت به طول انجامید و در آن بیش از 180 نفر از اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه در ابتدا 13 نفر از نمایندگان دیدگاهها، شرایط، نحوه تعامل دولت و مجلس و انتظارات فراکسیون از رئیس جمهور را بیان نمودند اظهار داشت: احمدی نژاد نیز صحبت هایی داشت مبنی بر اینکه در گذشته تلاش می کردند که بین مجلس و دولت اختلاف ایجاد کنند که به یاری خداوند و هوشیاری نمایندگان این اتفاق نیفتاد و ما با نمایندگان مجلس همفکر و همسو هستیم به گونه ای که شرط اصلی ما همدلی با نمایندگان است.

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: احمدی نژاد با اشاره به بحث ولایت مداری عنوان کرد بنده اولین رئیس جمهوری بوده ام که در دولت نهم موضوع ولایت مداری را در میثاق نامه وزیران گنجانده ام.

وی افزود: همچنین رئیس جمهور با بیان اینکه وزیر ضعیف موجب ضعیف شدن کابینه خواهد شد به نمایندگان توضیح داد که کابینه مجمع الجزایرنیست که از افراد مختلف در آن استفاده کنیم چرا که در دوره قبل افرادی را به کابینه آوردم که وقتی برکنار شدند می گفتند بنده سیاست های نظام را اجرا نکرده ام و یا در زیرمجموعه خود افرادی را مخالف جریان اصولگرایی منصوب می کردند.

میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه احمدی نژاد در اوایل هفته آینده لیست کابینه را خواهد بست خاطرنشان کرد:  قرار بر این شد که به پیشنهاد لاریجانی جمعی از اعضای فراکسیون اصولگرایان قبل از معرفی رسمی وزیران پیشنهادی به مجلس از طرف این فراکسیون وضعیت وزیران پیشنهادی را بررسی کنند و نظر نهایی را اعلام نمایند.

این عضو هیئت مرکزی فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه احمدی نژاد از اعضای این فراکسیون خواست که اگر پیشنهادی دارند برای انتخاب وزیران پیشنهادی اعلام کنند، افزود: در این رابطه رئیس جمهور به نمایندگان گفت که مجمع استانی یکی از استانها لیستی را به وی داده که در دست بررسی است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ