سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 247852
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/5/20 ساعت 5:48 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


نماینده‌ مردم تهران مجلس با اشاره به بیانیه فرمانده نیروی انتظامی درباره‌ خاطیان بازداشتگاه کهریزک گفت: این بیانیه، تنها کفایت نمی‌کند و افراد خاطی باید با اسم و رسم، نام خانوادگی و حتی عکس از صداوسیما و روزنامه‌ها معرفی و محاکمه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر،علی مطهری روز یکشنبه درجمع خبرنگاران پارلمانی بابیان این مطلب تاکید کرد: باید مجازات این خاطیان تعیین شود و بعد هم ترتیبی اتخاذ شود که مردم مطمئن شوند مجازات این افراد انجام می‌شود نه اینکه مثل حوادثی مثل زهرا کاظمی و زهرا بنی‌یعقوب معلوم نشود که آیا افراد خاطی مجازات شدند یا نشدند؟ بنابراین این مسئله باید کاملا شفاف باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به خبرنگاری که از وی دربار وضعیت "ترانه موسوی" که در سایتهای غیر رسمی از وی به عنوان یکی از کشته شدگان حوادث اخیر نام برده می شود، گفت: اطلاعاتم در این زمینه کافی نیست، اما شنیدم که پلیس امنیت اعلام کرده که خانمی به همین نام، عکس و چهره هم‌اکنون در هلند زندگی می‌کند، اما باید مسئله‌ این خانم هم کاملا روشن شود که چنین حادثه‌ای برای همین خانم اتفاق افتاده یا شخص دیگری بوده است.

 وی تاکید کرد: در جاهایی که شبهه وجود دارد، باید کاملا توضیح دهند و حداقل وظیفه این است در جاهایی که سوال و یا شایعه‌ای مطرح می‌شود آن را کاملا شفاف توضیح دهند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ