سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 247446
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 96/11/25 ساعت 3:49 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


مصطفی داننده- بعد از سخنان حسن روحانی در روز 22 بهمن در مورد لزوم برگزاری همه پرسی در بعضی اختلاف‌ها، انتقاداتی از سوی برخی چهره های اصلوگرا از رییس جمهوری مطرح شد.

برخی چهره‌های سرشناس اصول‌گرا از جمله سید احمد خاتمی اعلام کردند که این سخنان روحانی باعث خوشحالی ضد انقلاب شده و حتی بی بی سی فارسی آن را تبدیل به تیتر یک کرده است.

سوالی که در این میان مطرح می‌شود این معناست که آیا چون بی بی سی فارسی این پیشنهاد روحانی را تیتر یک کرده است. در داخل ایران باید از آن بگذریم و بدون بیان استدلال‌های قانونی آن را بایگانی کنیم.

رییس جمهور به عنوان مجری قانون اساسی پیشنهادی را مطرح کرده است. اگر این پیشنهاد از نظر قانونی مشکل دارد. بگوییم. اگر هم مشکل قانونی ندارد از آن استقبال کنیم.

اگر فراموش نکرده باشیم در مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری صحبت‌های برخی نامزدها و درصد درصد کردن مردم به شدت مورد استقبال برخی ها در خارج از کشور قرار گرفت و آنها با لبخند گفتند که دیدید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم گفتند که ایران مشکلات فراوان سیاسی و اقتصادی دارد.

اگر بنا به خوشحالی و استقبال طرف هایی در خارج از ایران باشد که ما باید انتخابات و مناظره‌ها را هم تعطیل می‌کردیم و یا کاری می‌کردیم مردم تنها به یک نامزد رای دهند آنهم نامزدی که از صبح تا شب در حال تعریف از خوبی‌های جمهوری اسلامی است.

بسیاری از رسانه‌‌های خارجی خبرهای بازداشت مفسدان اقتصادی و اختلاس‌ها در ایران را بازتاب می‌دهند و از آن به عنوان فساد گسترده در ایران یاد می‌کنند. به نظر این دوستان آیا بهتر نیست دیگر بازداشت‌ها را تعطیل کنیم یا خبرها را رسانه‌ای نکنیم که مبادا برخی در خارج از کشور خوشحال شوند و نگویند در ایران اختلاس صورت می‌گیرد.

بهتر است برای مخالفت با یک پیشنهاد بهانه بهتری پیدا کنیم. واقعا اگر پیشنهاد روحانی مخالف قانونی اساسی است. صاحب‌نظران و حقوق‌دان‌ها با استدلال‌های قانونی با آن مخالفت کنند.

آنقدر راحت راه گفت‌وگو در کشور را نبندیم. اجازه بدهیم در مورد همین بحث همه پرسی در کشور گفت‌وگو انجام شود و موافقان و مخالفان نظرات خود را بیان کنند. 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ