سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 247432
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/5/1 ساعت 11:11 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در مراسم تودیع خود گفت: خداحافظی در کار نیست و بنده هیچگاه احساس نمی کنم که در حال جدا شدن از سازمان هستم اما دستور رئیس جمهور بود که در جای دیگری خدمت کنم .

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار رحیم مشایی در مراسم تودیع خود و معارفه حمیدبقایی که عصر چهارشنبه  در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد اظهار داشت: علامت ایمان به خدا این است که انسان بتواند با خدای خویش خلوت کند و خداوند را حس و درک نماید زیرا بهتر و زیباتر از خداوند وجود ندارد.

وی افزود: امکان ندارد کسی به خداوند ایمان داشته باشد و بندگان خدا را دوست نداشته باشد.

رحیم مشایی ادامه داد: هیچ سخنی مهمتر از این موضوع در دنیا نیست که یکدیگر را به محبت ، دوستی و عشق بخوانیم و بنده فکر می کنم امید و آرزوی همه انسانها این است که تاریخ را از نقص و جهل برهاند.

وی همچنین گفت : در دولت اسلامی باید شناخت و فهم گسترده شود و گرنه نتیجه حاصل نمی شود .

وی با اشاره به رئیس جمهور اضافه کرد: من انسانی را تاکنون ندیده ام که تا این اندازه دغدغه "انسان" را داشته باشد. لذا وقتی همه با هم هستیم هیچ چیزی گم نمی شود ولی اگر با هم نباشیم همه چیز گم می شود.

رحیم مشایی ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ما به همه دنیا عدالت است به گونه ای که اگر دنبال صلح هستیم هیچ راهی جز عدالت وجود ندارد.

وی همچنین گفت: در این 4 سال خدمتم عمده تلاشم این بود که این نگاه انسان محور به میراث ما معنا دهد و خط ما را روشن کند تا بتوانیم با همه دنیا سخن بگوییم چرا که این خود یک مسئولیت است اما دشمنان تبلیغات وسیعی را علیه ما به راه انداختند تا این نقطه روشن را تیره و تار نشان دهند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ