سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 247415
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/4/24 ساعت 12:14 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات در خصوص پخش کامل اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر گفت: پخش اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر به نظر قاضی بستگی دارد.


 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس‌ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: در اغتشاشات اخیر برخی از عوامل جریانات ضد انقلاب تابلو دار از جمله افرادی وابسته به منافقین دستگیر شدند.
وی در خصوص به تاخیر افتادن اعدام برادر عبدالمالک ریگی گفت:‌اعدام وی بستگی به دستور و نظر قاضی پرونده دارد که طبعا روال عادی خود را طی می‌کند و اگر درخواست یا اشکالی داشته باشد مورد بررسی قرار می‌گیرد و این شایعه که به تاخیر افتادن اعدام وی از سوی وزارت اطلاعات بوده است صحت ندارد.
وزیر اطلاعات در خصوص پخش کامل اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر گفت: پخش اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر به نظر قاضی بستگی دارد.
وزیر اطلاعات در خصوص نتیجه پرونده متهمان اغتشاشات اخیر گفت: متهمان در حال تحقیق و بازجویی هستند و اجمالا برخی از این افراد نقش‌شان در اغتشاشات اخیر مشخص شده و تا زمانی که تحقیقات کامل صورت نگیرد نمی‌توان جواب روشنی به این سوال داد ولی باز هم تاکیدمی‌کنم اجمالا نقش این افراد در اغتشاشات اخیر روشن شده است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ