سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 9
کل بازدید : 247777
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/3/12 ساعت 3:37 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


ساری - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد، عدالت و برابری در میان آحاد جامعه را از شاخصهای مهم دولت نهم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ثمره هاشمی عصر دوشنبه در همایش خدمت رسانی در دولت نهم در مسجدامام رضا ( ع) آمل گفت: متاسفانه عدالت تنها مسئله مهمی بود که در دوران سازندگی و پس از آن در کشورمان فراموش شده بود و تنها به اصل سازندگی در کشور توجه شد.

مشاور سابق رئیس جمهور در دولت نهم اضافه کرد: در این دوره فقط سازندگی صرف انجام شد و در هشت سال قبل از دولت نهم هم جریانی با سازندگی کمتر روی کار آمد. وی با اشاره به خدمات دولت نهم گفت: دولت نهم با اصل و تاکید برعدالت محوری پا به عرصه وجود گذاشت و خوشبختانه توفیق هم داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد با بیان اینکه در مسیر اجرای عدالت در کشور سختیهایی هم وجود دارد، گفت: از مهمترین اقدامات دولت نهم در تحقق این شعار، سفرهای استانی هیئت دولت بوده است.

ثمره هاشمی با بیان اینکه دولت نهم معتفد است که دولت متعلق به قشرخاصی نیست و باید برای همه کشور کار کند، افزود: سفرهای استانی برای دولت پرکار بوده و با دو دور سفر به همه استانهای کشور و رسیدگی از نزدیک به مشکلات مردم در این راه توفیقات زیادی داشته است.

وی اضافه کرد: متاسفانه عده ای این اقدام دولت را هم مورد هجمه همه جانبه و بی انصافانه خود قرار دادند و توزیع سهام عدالت در میان قشرهای کم درآمد جامعه و توزیع ثروت میان آحاد ملت را از دیگر اقدامات دولت نهم خواند و از اهانت برخی افراد در خصوص این اقدام انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه دولت نهم با شجاعت کامل از ارزشهای نظام از عزت و سرافرازی ایرانیان در برابرهجمه های فراوان غرب دفاع کرد، اظهار داشت: ملت ایران می خواهند عزیز زندگی کنند و این حق طبیعی مردم است و این حق گرفتنی است.

وی حمایت مردمی و پشتوانه رهبری در دستیابی کشور به انرژی صلح آمیز هسته ای را قابل توجه خواند و خاطرنشان کرد: ملت  آگاه ایران هم اکنون در بحث انرژی هسته ای ذره ای از حق خود عقب نشینی نخواهد کرد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ