سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 39
کل بازدید : 247908
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/3/12 ساعت 3:34 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


ساری - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام کروبی گفت: در دولت آینده من خط کشی مرزی معنی ندارد و توجه خاص به استانی نخواهم داشت زیرا مشکلات باید در همه جای ایران رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر در آمل، مهدی کروبی عصر دوشنبه در جمع چند هزار نفری مردم شهرستان آمل در تکیه اسک این شهرستان افزود: در حال حاضر تمامی اقشار جامعه کارگری، معلمان و جوانان از مشکلات موجود گله مند و خواستار اصلاح جدی وضع موجود در کشور هستند.

این نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری با بیان اینکه واردات برنج، گندم، مرکبات و سایر محصولات کشاورزی در کشور در چند سال گذشته بیش از اندازه بوده است، عنوان کرد: این در حالی است که کشور ما از جمله مازندران سرسبز دارای تولیدات فروانی هست که به علت برخی سیاستهای اشتباه تولیدات مردم این مناطق تنها در انبارها نگهداری شده و گاهی از بین رفته است.

وی ماموریت جدی خود پس از انتخاب شدن را "تورم، گرانی و سیاست خارجی" اعلام کرد و گفت: به طور حتم پس از انتخاب شدنم به عنوان رئیس جمهور مردم، پیگیر وعده های انتخاباتی خود خواهم بود.

این کاندیدای ریاست جمهوری افزود: قول می دهم در چارچوب قانون اساسی و گفتمان و ارزشهای امام راحل از حقوق به حق مردم دفاع خواهم کرد.

کروبی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم خواست به دقت به صحبتها و عملکردهای کاندیداها توجه کنند و با دید باز در انتخابات شرکت کنند.

وی همچنین از علمای به نام شهرستان آمل از جمله مرحوم میرزاهاشم آملی و آیت الله حسن زاده و جوادی آملی یاد کرد.

حضور جمعیت بی شمار در مسیر ورودی و خروجی باعث شد تا کروبی با صرف زمان زیادی وارد شود








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ