سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 247397
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/3/2 ساعت 1:38 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


 سید مجتبی هاشمی ثمره گفت: «در برنامه جریان مردم تا حد زیادی معترض هستند و این برنامه یک برنامه ایجاد هجمه به عملکرد دولت آقای احمدی نژاد است».

سید مجتبی هاشمی ثمره ظهر امروز در جمع خبرنگاران اصفهانی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص عمکلرد صدا و سیما و برنامه جریان اظهار داشت: «صدا و سیما یک رسانه ملی است و تا حد ممکن باید انصاف و عدالت را رعایت کند و اقتضای عدالت و انصاف این است که برنامه‌ها به طور کامل بی‌طرف اجرا شود».
 
وی افزود: «در برنامه جریان مردم تا حد زیادی معترض هستند و این برنامه یک برنامه ایجاد هجمه به عملکرد دولت آقای احمدی نژاد است». 

هاشمی ثمره با اشاره به اینکه دولت نهم نقطا مثبت بسیاری داشته است،‌ تصریح کرد: «دولت نهم درست در همان نقاط مثبت مورد هجمه واقع می‌شود که از نمونه‌های آن سفر‌های استانی و‌ متوازن توزیع شدن سهام‌ها‌ است».
 
رئیس ستاد هماهنگی حمایت‌های مردمی‌ احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه خاطرنشان کرد: «آشنایی مردم با حقوق خودشان از دستاورد‌های سفر‌های استانی است».
 
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تبلیغات منفی، ایجاد شبهات و ایجاد تهمت‌ توسط برخی از کاندیدا‌ها تصریح کرد: «احمدی‌نژاد حتی در زمانی که در شهرداری تهران بودند، از آنجا حقوق نمی‌گرفتند و غذای خودشان را هم از منزل می‌بردند و کسانی که شبهه در بحث‌های مالی شهرداری وارد می‌کنند، باید بدانند که شهرداری زیر نظر شورای شهر است و ما با قاطعیت می‌گوییم این شبهات دروغ‌هایی بزرگ بر ضد‌ احمدی‌نژاد است».
 
هاشمی‌ثمره در خصوص برخی شبهات در خصوص درآمد‌های نفتی افزود: «اینها یک روز می‌گویند 270 میلیارد و ‌روز دیگر 300 میلیارد و مداوم آمار‌های غلطی را اعلام می‌کنند و این در حالی‌ست که آمار تمام‌ سرمایه‌گذاری‌ها به صورت شفاف موجود است که 110 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی و پتروشیمی اتفاق افتاده، 30 میلیارد دلار به صورت وام در اختیار صنعتگران قرار گرفته و مبالغ زیادی از این پول به عنوان پشتوانه ملت در حساب‌های بانک مرکزی در بانک‌های اقصی نقاط دنیا پس‌انداز شده است».
 
وی افزود: «آنها آمار خیلی دقیق را می‌خواهند عمومی اعلام شود که دقیقا دشمن هم همین را می‌خواهد». 

هاشمی ثمره خاطرنشان کرد: «نهاد‌های بسیاری بر روی این پول نظارت دارند و حالا این سئوال نیز مطرح می‌شود که صد‌ها میلیارد دلار که در دولت‌های قبل تحویل عده خاصی می‌شد و این عده این پول را باز نمی‌گردانند چه شد و یا موسساتی که 100 میلیارد تومان برداشتند، آن چه شد و جا دارد آنها در مرحله نخست بیایند و به این سئوال‌ها پاسخ دهند». 

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه برخی می‌گویند انتخابات سالم برگزار نمی‌شود،‌ افزود: «این عده حتی قبل از انتخابات زمزمه تقلب در انتخابات را مدام تکرار می‌کنند و این یک شیوه کهنه دائمی است که این آقایان دارند».
کد مطلب : 89311







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ