سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 247754
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/3/2 ساعت 1:2 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نمی خواهم با عقاید نظامیگری کشور را اداره کنم گفت: معتقدم بیرون آوردن کشور از ورطه فقر و بیکاری و گرانی کمتر از آزادی خرمشهر است.

محسن رضایی جمعه شب در مراسمی که جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت سوم خرداد و به منظور تجلیل از وی برگزار کردند حضور یافت و طی سخنانی گفت: با آزادی خرمشهر استقلال ایران تثبیت شد و اولین و مهمترین کسی که برای آزادی خرمشهر همت کرد رهبر معظم انقلاب بود و بعد از ایشان چهار عامل دیگر در آزاد سازی خرمشهر تاثیر داشتند. 

رضایی در تشریح چهار عامل آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: اول اینکه همه اقوام ایرانی اعم از کرد و لر و آذری و بلوچ، ترکمن و فارس غیرتمندانه در بسیجی همگانی دست به دست هم دادند تا خرمشهر را آزاد کنند. عامل دوم به پشتوانه غنی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی باز می گشت، عامل سوم تدبیر و مدیریت دقیق و صحیح بود و نکته چهارم این بود که ما جنگ را سیاسی و حزبی نکردیم. به همین دلیل پیروز شدیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وعده های نامزدهای ریاست جمهوری در زمان تبلیغات انتخابات اشاره کرد و گفت: کسانی که به وعده های خود عمل نکردند لااقل به مردم آمار صحیح بدهند. رئیس جمهور قدرت زیادی در دست دارد و چرا باید بعد از 4 سال و هشت سال بگوید نگذاشتند کار کنیم. چرا وقت مردم را تلف کنیم و بعد پاسخ شفاف و صریح به آنها ندهیم.

او خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد متولی امور فرهنگی و هنری کشور است و باید آن را از دست امنیتی ها خارج کرده و به اهالی فرهنگ بسپاریم تا نتییجه بگیریم. درست است که من و برادرم صیاد شیرازی فرمانده آزادسازی خرمشهر بودم اما نمی خواهم با عقاید نظامی گری کشور را اداره کنم. بلکه می گویم بیرون آوردن کشور از ورطه فقر و بیکاری و گرانی کمتر از آزادی خرمشهر است.

رضایی گفت: ورزش و فرهنگ را نباید سیاسی کرد با فرهنگ سازی می توانیم مسائل تخصصی را از سیاست جدا کنیم. من به عنوان فرمانده سپاه آزادسازی خرمشهر برای این عملیات برنامه داشتم و برای مدیریت کشور نیز برنامه دارم.

محسن رضایی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سئوال خبرنگار تلویزیون دولتی ژاپن که از وی پرسید شما و احمدی نژاد هر دو از یک جناح هستید و فکر نمی کنید آرایتان نصف شود گفت: من اصول گرای پیش از انقلاب هستم و با هر سه نامزد سبد مشترک رای دارم.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ