سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 247441
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 88/3/2 ساعت 12:31 ع توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


ارائه آمار اختراعات برای بیان دستاوردها/ سفر مجازی به دانشگاه کلمبیا
گروه حوزه و دانشگاه خبرگزاری مهر با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و نقش دانشگاهیان در فضای انتخابات قصد دارد تا زمان برگزاری انتخابات هر روز به بازخوانی و بررسی اظهارات کاندیداها درباره دانشگاه و دانشجو و مطالبات دانشجویان از آنها بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد، محسن رضایی، مهدی کروبی، میرحسین موسوی  که به ترتیب حروف الفبا در این گزارش به بررسی سخنرانیهای آنها درباره دانشگاه و دانشجو پرداخته شده از مطرح ترین کاندیداهایی هستند که یا خود و یا حامیان آنها در دانشگاهها نشستهای انتخاباتی برگزار کرده اند.

کاندیداها

احمدی نژاد

احمدی نژاد در ورزشگاه شهدای هفتم تیر در جمع دانشجویان حاضر شد. وی در این دیدار به دستاوردهای دولت در چهار سال اخیر تاکید کرد.

احمدی ‌نژاد با اشاره به دستاوردهای علمی،‌ فنی و اختراعات در دولت نهم گفت: تعداد تولید مقالات علمی در یک سال از سه هزار و 500 مقاله به بیش از 20 هزار مقاله رسید. ضمن اینکه تعداد چهار هزار و 600 اختراع در طول 25 سال در کمتر از 4 سال به 20 هزار اختراع رسید. در عرصه هسته‌ای هم دیدیم که علاوه بر حفظ استقلال ایران کشورمان خود را به جمع 7 یا 8 کشور دارنده این تکنولوژی مطرح کرد و در نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی هم جزء چهار یا پنج کشور برتر جهان قرار گرفت. در هوافضا نیز در نقطه بالایی قرار گرفتیم. 

وی افزایش ظرفیت دانشگاهها را ظرف چهار سال بیش از 70 درصد و تحصیلات تکمیلی را سه برابر عنوان کرد.

احمدی نژاد با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: این ملت ایران هستند که در انتخابات تصمیم گیری می کنند و میزان رای آنها است. انتخابات یک فرصت است تا نقاط ضعف را برطرف کنیم و نقاط قوت را قوی تر. هر کسی که می خواهد برای احمدی نژاد تبلیغ کند نباید به دیگران اهانت کند و از سوی دیگر هم نباید کارها را بزرگنمایی کند. اما همه باید کمک کنند که انتخابات باشورتر از همیشه برگزار شود.

محسن رضایی

محسن رضایی دیدار انتخاباتی در دانشگاه نداشت.

مهدی کروبی 

مهدی کروبی در جمع دانشجویان حاضر نبود.

میرحسین موسوی

میرحسین موسوی امروز در دیدارهای انتخاباتی در دانشگاه اصفهان حاضر شده است.

حامیان کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاهها

رحیم قربانی استاندار آذربایجان غربی در گردهمایی دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان خوی گفت: هوشیاری و آگاهی قشر دانشجو در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری از اهمیت زیادی برخوردار است. حضور دانشجویان در انتخابات زمینه ساز تحرک و نشاط انتخاباتی است و دانشگاهیان جزو اقشار تاثیرگذار کشور هستند.

وی ادامه داد: دانشجویان در برهه های حساس و مهم کشور نقش بسزایی ایفا کرده اند و نشان داده اند که توطئه های دشمنان در مورد این قشر هیچگاه منتج به نتیجه نبوده است. در عرصه انتخابات، دانشگاهیان می توانند با حضور آگاهانه، فعال و از موضع بصیرت سرنوشت انتخابات را آن گونه که مصلحت نظام است رقم بزنند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: عده ای به دنبال سیاه نمایی عملکرد دولت هستند و می خواهند این گونه از ارائه عملکرد و برنامه های خود به مردم شانه خالی کنند.

حسین دادخواه - قائم مقام کمیته دانشجویی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در مراسم آغاز به کار کمیته دانشجوی ستاد محسن رضایی در استان آذربایجان غربی از دانشجویان خواست ضمن انتخاب با دلیل مستدل، نقدی منصفانه داشته باشند و از تخریب دوری کنند.

مطالبات و سئوالات دانشجویان از کاندیداهای ریاست جمهوری

دانشجویان در تنها نشست روز گذشته مطالبات و سئوالات خود را از احمدی نژاد مطرح نکردند.

دانشجویان در دیدار با محمود احمدی ‌نژاد در ورزشگاه شهدای هفتم تیر تهران با سر دادن شعارهایی از جمله "رئیس‌جمهور ما حمایتت می کنیم" و "احمدی‌نژاد ساده ‌زیست، نابودگر صهیونیست " احمدی نژاد را تشویق کردند. در این مراسم دانشجویان پلاکاردهایی با شعار "ما می‌توانیم"‌ را نیز در دست داشتند.

در بخشی از این مراسم کلیپ سخنان محمود احمدی ‌نژاد در دانشگاه کلمبیا پخش شد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ